Navigatie

 

 

Veelgestelde vragen
 

Worden artikelen in backorder gezet?
Nee, wij houden geen artikelen in backorder. Mocht een artikel niet leverbaar zijn dan moet u dus zelf in de gaten houden wanneer dit artikel wel weer leverbaar is.

Mijn bestelling is zo klein dat deze in een envelop past, kan dat?
Dat is mogelijk. 


Krijg ik de factuur per mail?
Ja, wij werken met digitale facturatie. Na het plaatsen van een order via de webshop ontvangt u van ons eerst een orderbevestiging. Hier kunnen voorraadverschillen in zitten en de uiteindelijke levering kan dus afwijken van hetgeen u besteld. Na het verwerken van uw order zenden wij u een digitale factuur in pdf bestand, hierop staan de artikelen die werkelijk uitgeleverd worden.

Ik kan een item niet bestellen, er staat: Het artikel is uitverkocht?
Dit item is dan inderdaad niet op voorraad. Dat kan zijn omdat het nog in onze collectie moet komen of omdat het tijdelijk uitverkocht is. De meeste items die tijdelijk uitverkocht zijn zullen binnen 2 weken weer op voorraad zijn, afhankelijk van de leverancier van het artikel. 


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1) Ga naar www.fhshop.nl
2) Login op uw account
3) Plaats de gewenste artikelen in uw winkelmand en klik op plaats bestelling
4) Kies de gewenste bezorgmethode
5) Controleer uw order voor de zekerheid en ga akkoord met de Algemene Voorwaarden
6) Klik op 'Bestelling plaatsen'


Klantenservice bekende merken
Mocht u problemen ondervinden met het aangeschafte product, dan kunt u uw klacht rechtstreeks melden bij de klantenservice van het geleverde artikel. Zij lossen het probleem vaak zeer snel en kostenloos met u op, door bijv. missende onderdelen toe te zenden of het product in zijn geheel te vervangen. Voor vragen over de werking van een bepaald artikel kunt u hier ook terecht.
Vtech: 0495 459123
Hasbro: 030 2809600
Mattel: 0032 24747272
Lego: 00800 5346 5555
Tiamo: 032 0242644
Playmobil: 0900 3234400
Goliath: 0900 5003030
University: 046 4770698
Siku: www.siku.de/nl/feedback/reklamation/mech/ersatz.html      
Bruder: www.bruder.de/nc/en/germany/service/your-enquiry/contact/
Jumbo: www.jumbo.eu/en/service/contact/


Ontvang ik een track & trace code?
U ontvangt een e-mail met track & trace code zodra uw pakket is verzonden om zo het pakket te kunnen volgen zodat u weet wanneer u het pakket kunt verwachten. Bij eventuele bezorgproblemen kunt u deze informatie raadplegen. 


Hoe kan ik klant worden bij F & H Shop?
Als klant maakt u een eigen account aan. Dit kan op de webshop aan de rechterzijde bij de button: "nog geen inlognaam, klik hier". U bent zelf verantwoordelijk voor het zorgvuldig bewaren en geheimhouden van uw inloggegevens.


 
 

Aanbieding

Best PPV Matches 2017 € 39,99 € 18,89
© 2019 F & H Shop | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.